Czy system ma zastąpić kontakt nauczyciela z rodzicem?
Kontakt nauczyciela z rodzicem stanowi podstawę w procesie dydaktycznym i wychowawczym dziecka. System ma wspomóc w bieżących, standardowych kontaktach przedszkola z rodzicami – tak by nauczyciele mieli więcej czasu na pracę z dziećmi.
Po co nam system InfoRodzic skoro mamy już stronę internetową?
Strona internetowa ma na celu komunikowanie się z osobami „z zewnątrz” – przyszłymi klientami przedszkola oraz innymi zainteresowanymi. Życie przedszkola ma charakter „wewnętrzny”. System dba o intymny charakter komunikacji przedszkola z rodzicami, chroniąc prywatność rodziców i dzieci oraz sposoby pracy przedszkola. Dodatkowo, platforma samodzielnie inicjuje kontakty z rodzicami, informując ich automatycznie o wszelkich nowych informacjach.
Ile czasu należy codziennie poświęcać na aktualizację informacji?
Nie ma konieczności codziennej aktualizacji systemu! System został tak opracowany, by informacje mogły być zamieszczane z wyprzedzeniem. Wystarczy więc np. raz w tygodniu przygotować informacje na nadchodzące dni, wprowadzić datę, kiedy dana informacja ma być udostępniona rodzicom i gotowe! System dopilnuje reszty.
Czy poradzimy sobie z uruchomieniem systemu?
Oczywiście! Z naszej strony otrzymujecie Państwo pomoc na każdym etapie korzystania z systemu. Na początek, otrzymujecie materiały szkoleniowe w postaci filmów instruktażowych i podręcznika obsługi systemu. Dodatkowo, kilka dni po otrzymaniu materiałów nasi konsultanci kontaktują się z Państwem i pomagają wyjaśnić ewentualne nieścisłości.
Czy nasi nauczyciele poradzą sobie z obsługą systemu?
Jak najbardziej! System został tak opracowany, by praca z nim była jak najprostsza i intuicyjna. Jeżeli nauczyciel zna podstawy obsługi komputera i przeglądarki internetowej, wystarczy zaledwie pół godziny na nabycie umiejętności korzystania z platformy!
Czy system Inforodzic jest rozwijany?
Stale usprawniamy bieżące funkcjonalności platformy, by była bardziej przyjazna i intuicyjna. Chętnie przyjmujemy od Państwa wszelkie uwagi dotyczące działania platformy. Dzięki nim rozwijamy go zgodnie z Waszymi, realnymi potrzebami.
ZAMKNIJ X
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest LERNO sp. z o.o. sp. k. w Lublinie (20-410) ul. 1 maja 13, NIP: 9462645150, REGON: 061598665, z którym możliwy jest kontakt pod tym adresem e-mail: biuro@lerno.pl.
Państwa dane osobowe będą wykorzystywane jedynie do celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane za pomocą formularza, a zatem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. (f) RODO, czyli realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora danych.
Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Państwa dane będą przetwarzane przez biuro@lerno.pl do czasu udzielenia odpowiedzi na pytanie lub do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania albo żądania ich usunięcia, a po tym czasie w calach archiwalnych i statystycznych – w okresie przewidzianym w procedurach wewnętrznych administratora danych, a także w celu ustalenia i zabezpieczenia ewentualnych roszczeń związanych z tym procesem, aż do czasu ich wygaśnięcia, przez okres przewidziany przepisami prawa.
Podanie danych osobowych i wysłanie formularza jest dobrowolne. Mają Państwo prawo do dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, żądania ich usunięcia i zaprzestania przetwarzania danych, jak również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Nie będą one również udostępniane odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państw trzecich, czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.